ELdirekte
Du er her Forsiden Retur

Retur

Har du noe du vil returnere til oss?

90 dagers åpent kjøp

Har du varer til overs? Fortvil ikke. Vi har åpent kjøp i hele 90 dager! Dersom vare og emballasje fremstår som ny, kan du sende varen tilbake til oss ved å følge disse enkle stegene:
 

1. Fyll ut returskjema (finnes i brosjyren som følger med din ordre)
2. Fest returlapp på esken og send den til oss - returlapp finner du her
3. Gi oss litt tid til å behandle din retur
4. Vi refunderer beløp, men trekker fra kostnad for returfrakt på kr 75,- (ved benyttet returlapp fra oss)
 


Slik lager du returlapp

1. Vi anbefaler å benytte returlapp fra oss for alle varer som skal returneres. Klikk her for returlapp
2. Fyll inn feltene som anvist
3. Viktig: Legg inn ditt ordrenummer som referanse under "Sending -> Angi referanse"
4. Du kan velge om du vil skrive ut returlappen selv, eller om den skal skrives ut på innleveringssted
 


Ved angrerett

1. Fyll ut angrerettskjemaet som fulgte med sendingen (det har også kommet som epost)
2. Fest returlappen på esken og send pakken til oss
3. Vi refunderer beløp, men trekker fra kostnad for returfrakt på kr 75,- (ved benyttet returlapp fra oss)
4. Passord/låsekoder må slettes/fjernes før innsending



Ved postskade eller mangler i pakken

1. Kontakt kundeservice på e-post: kundeservice@eldirekte.no
2. Oppgi ordrenummer og sporingsnummer
3. Gi oss artikkelnummer på vare som er skadet/mangler
4. Ta gjerne bilde av eventuell skade og legg ved
5. Gi oss litt tid til å undersøke saken og komme med en løsning



Ved garanti og reklamasjon

1. Kontakt kundeservice på e-post: kundeservice@eldirekte.no
2. Oppgi ordrenummer og varenummer det gjelder
3. Hvis reklamasjons-/garantivaren skal returneres til ELdirekte, returen forhåndsgodkjennes
4. Du vil få et retur/servicenummer (RMA-nummer)
5. Skriv RMA-nummer tydelig på pakken og send pakken med vedlagt returlapp
6. Returlappen er gratis å bruke ved reklamasjon/garanti
 

 
NB! Ikke alle reklamasjoner skal sendes til ELdirekte. Noen produkter skal sendes direkte til produsenten. Returlapp må da ikke benyttes.
Sendes retur til ELdirekte der det skulle vært sendt et annet sted eller uten forhåndsgodkjent RMA-nummer, vil retursaken kunne ta betydelig lengre tid.