Vi gjør vårt beste for at alle kunder hos oss er fornøyde kunder, og at varene de mottar står til forventningene. Har du spørsmål, må du bare ta kontakt med oss på telefon, epost eller chat.
Her er de mest vanlige spørsmålene vi får:
Hvor er pakken min?
Svar: Du kan spore pakken via ordreoversikten på «Min konto». Du får også en epost når pakken er sendt med sporingsnummeret.
Hvorfor er ikke ordren min sendt enda?
Svar: Vi har spesifisert lagerstatus på hver enkelt vare. Mesteparten av varene vi tilbyr ligger på lokalt lager hos oss og vil bli sendt samme dag eller neste virkedag. Enkelte varer ligger på lager hos vår leverandør, leveringstid står da oppgitt bak lagerstatus. For eksempel "sendes innen 2 - 5 dager".
Hvordan benytter jeg angreretten?
Svar: Du kan returnere en vare tilbake til oss innen 14 dager etter at du har mottatt den. Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den). Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt.
Returfrakt dekkes av kjøper. Du kan benytte ferdig frankert fraktlapp fra oss. Det koster kr 75 å benytte denne.
Det er noe galt med en vare jeg har kjøpt hos dere. Hva gjør jeg?
Svar: Send e-post til support@eldirekte.no med en nøyaktig feilbeskrivelse slik at vi kan hjelpe deg på en best mulig måte. Dersom varen må sendes i retur til oss for kontroll/reparasjon vil du motta et returnummer når returen er godkjent. Merk pakken med dette returnummeret. Les mer under support i menyen til venstre.